BACK TO TOP

10 φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Αυτά τα φρούτα μπορείτε να τα καταναλώνετε σε κάθε δίαιτα

 

Τα φρούτα είναι γλυκά, περιέχουν πολλές βιταμίνες και δεν παχαίνουν. Είναι ιδανικά για τις περιόδους που κάνουμε δίαιτα αλλά και για τις στιγμές που θέλουμε ένα υγιεινό σνακ. Υπάρχουν, όμως, 10 φρούτα που όχι μόνο δεν παχαίνουν αλλά βοηθούν στην απώλεια κιλών ενισχύοντας τον μεταβολισμό μας.

Μήλα

Τα γλυκά μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σας κρατάνε χορτάτες ανάμεσα στα γεύματα της μέρας και μπορούν να ρυθμίσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Εάν θέλετε ένα υγιεινό σνακ αλείψτε φυστικοβούτυρο σε φέτες μήλου για να έχετε περισσότερη ενέργεια.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια περιέχουν βιταμίνη C και είναι πλούσια και σε φυτικές ίνες. Πίνοντας έναν χυμό πορτοκαλιού ή τρώγοντας ένα πορτοκάλι, παραμένετε ενυδατωμένες και περιορίζετε την όρεξή σας για γλυκούς πειρασμούς.

Βατόμουρα

Τα βατόμουρα είναι η μεγαλύτερη πηγή φυτικών ινών καθώς σε σύγκριση με τα υπόλοιπα φρούτα περιέχουν περίπου 9 γραμμ. φυτικών ινών ανά φλιτζάνι. Είναι γλυκά και γευστικά από μόνα τους, αλλά τέλεια στα κέικ και τα muffins.

Γκρέιπφρουτ

Έρευνες έχουν δείξει πως τα γκρέιπφρουτ μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και βοηθάνε στην απώλεια βάρους. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε τη μέρα σας τρώγοντας ένα γκρέιπφρουτ στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά μέλι.

Αχλάδια

Ένα αχλάδι περιέχει περίπου 20% των φυτικών ινών που πρέπει να  προσλαμβάνουμε ημερησίως, καθιστώντας το ένα υγιεινό και πλήρες σνακ. Ιδανική επιλογή είναι τα smoοthies με αχλάδια!

Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Απολαύστε το σαν σνακ, σε χυμό αλλά και μαζί με τη σαλάτα σας.

Ροδάκινα

Τα ροδάκινα είναι κατάλληλα για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας καθώς περιέχουν χαμηλή περιεκτικότητα ζάχαρης. Δοκιμάστε να τα ψήσετε πάνω σε μπρουσκέτα ή να τα προσθέσετε στη σαλάτα σας.

Κεράσια

Τα κεράσια  έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, το οποίο σημαίνει ότι είναι πλουσιότερα σε φυτικές ίνες και σας κρατούν χορτάτες για περισσότερη ώρα. Μπορείτε να τα φάτε μόνα τους ή να τα δοκιμάσετε με κεχρί και γιαούρτι.

Μύρτιλλα

Τα πλούσια σε αντιοξειδωτικά μύρτιλλα συνδέονται με την καλή λειτουργία της καρδιάς και αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών (βιταμίνες A ,C και B). Βοηθούν στη μείωση του λίπους της κοιλιάς ενώ είναι ιδανικά για γλυκές συνταγές με λίγες θερμίδες.

Πεπόνια

Τα πεπόνια είναι ιδανικά για την απώλεια βάρους επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και δεν περιέχουν μεγάλο ποσοστό ζάχαρης. Για ένα υγιεινό και γεμάτο πρωινό απολαύστε μια φέτα πεπόνι με γιαούρτι.

 

Αγοράστε τα πιο νόστιμα φρούτα από τα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€ να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes. Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ.

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας