BACK TO TOP

10 τροφές που περιέχουν λιγότερες από 50 θερμίδες

Νόστιμες τροφές που μπορούμε να προσθέτουμε σε κάθε πιάτο

 

Μια ισορροπημένη δίαιτα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές τροφές. Υπάρχουν κάποιες τροφές, μάλιστα, που περιέχουν ελάχιστες θερμίδες και μας δίνουν τη δυνατότητα να τις προσθέσουμε σε κάθε διαιτητικό πιάτο για ποικιλία, για έξτρα γεύση αλλά και για να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας. Ποιες είναι αυτές;

1.Ραδίκια

Τα ραδίκια δεν είναι χρήσιμα μόνο για γαρνίρισμα αλλά είναι απαραίτητα σε κάθε δίαιτα, αφού περιέχουν λίγες θερμίδες αλλά πολλές φυτικές ίνες που μας κρατούν χορτάτους για αρκετή ώρα.

2.Πιπεριές

Οι πιπεριές περιέχουν συστατικά που κάνουν καλό στην λειτουργία της καρδιάς ενώ βοηθούν και στην καύση του λίπους.

3.Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι δεν αρέσει σε πολλούς αλλά αν το πσροσθέσετε στον πουρέ ή στη σαλάτα σας θα ανακαλύψετε ότι θα χορτάσετε με λιγότερη ποσότητα και δεν θα πεινάτε για αρκετή ώρα μετά το γεύμα σας!

4.Φράουλες

Οι φράουλες είναι ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα και μπορούν να νοστιμήσουν πολλά γλυκά, αλλά και το γιαούρτι, τη βρώμη και τα δημητριακά αλλά και τις σαλάτες. Περιέχουν λίγες θερμίδες και προωθούν την καλή λειτουργία της καρδιάς.

5.Σπανάκι

Το σπανάκι είναι ιδανικό για όσους γυμνάζονται αλλά και όσους θέλουν να διατηρησουν τη σιλουέτα τους. Είναι πλούσια σε ω-3 και φυλλικό οξύ.

6.Μαρούλι

Το μαρούλι είναι η βάση κάθε σαλάτας γιατί είναι νόστιμο, περιέχει βιταμίνε Α, Κ,C, φυλλικό οξύ και ελάχιστες θερμίδες. Προσθέστε το εκτός από τη σαλάτα σαν συνοδευτικό στο κυρίως ή στις σούπες σας.

7.Σπαράγγια

Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα σπαράγγια περιέχουν ελάχιστες θερμίδες και εκτός από τη σιλουέτα σας κάνουν καλό και στην καλή λειτουργία του οργανισμού σας.

8.Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσια πηγή ασβεστίου και μία από τις πιο υγιεινές τροφές που έχετε στην κουζίνα σας. Προσθέστε το στις σαλάτες, καταναλώστε το μαζί με τη μακαρονάδα σας ή μαζί με τα κρεατικά.

9.Αγγούρι

Το αγγούρι αποτελείται κυρίως από νερό, για αυτό θεωρείται ένα από τα καλύτερα σνακ σε περιόδους δίαιτας. Προσθέστε το στις σαλάτες ή φτιάξτε αγγουροχυμούς για όλη τη μέρα.

10.Μανιτάρια

Τα μανιτάρια δίνουν γεύση σε κάθε πιάτο, από το ριζότο μέχρι τις σάλτσες, τις σαλάτες και τις σούπες. Περιέχουν λίγες θερμίδες αλλά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κρατώντας μας χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

Be Unique! 

Αγοράστε υλικά για τις διαιτητικές συνταγές σας από τα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας