BACK TO TOP

3 τρόποι για να φτιάξετε νόστιμα πιάτα χωρίς πολλές θερμίδες

Δεν χρειάζεται να προσθέσετε τίποτα παχυντικό

 

Είναι αλήθεια πως ένα φαγητό νοστιμεύει με την προσθήκη ζάχαρης, κρέμας γάλακτος ή κάποιας βουτυρένιας σάλτσας. Όμως δεν είναι μόνο τα παχυντικά υλικά που δίνουν νοστιμιά σε ένα πιάτο. Ανακαλύψτε 3 τρόπους για να προσθέσετε γεύση, αλλά όχι και θερμίδες σε ένα φαγητό:

Λεμόνι

Το λεμόνι θα δώσει νοστιμιά στη σαλάτα σας αλλά και στα κρέατα. Αναμείξτε με ελαιόλαδο για τα λαχανικά και μαρινάρετε τα κρεατικά πριν το ψήσιμο με χυμό λεμονιού και σκόρδο.

Πορτοκάλι

Όπως και το λεμόνι έτσι και το πορτοκάλι συνδυάζεται όμορφα με τα λαχανικά στις σαλάτες ενώ ταιριάζει πολύ και σαν μαρινάδα μαζί με το μέλι στο κοτόπουλο και το χοιρινό.

Μπαχαρικά

Το κάρυ, ο κρόκος Κοζάνης, το ροδοπίπερο αλλά και πολλά ακόμα μπαχαρικά δίνουν γεύση σε ένα πιάτο χωρίς να του προσθέσουν θερμίδες. Επιλέξτε το σωστό για τα ψητά λαχανικά (κάρυ, μπούκοβο, βασιλικός, δενδρολίβανο) αλλά και τα κρέατα (πιπέρι, ρίγανη, θυμάρι).

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

 

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας