BACK TO TOP

4 αλλαγές στο πρωινό σας για να μειώσετε τις θερμίδες

Πώς θα μειώσετε τις θερμίδες

 

Αν βλέπετε τη ζυγαριά να ανεβαίνει και δεν καταλαβαίνετε γιατί, μήπως τελικά δεν υπολογίζετε τις θερμίδες στο πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας; Συνήθως, όταν προσέχουμε τη διατροφή μας ή κάνουμε δίαιτα, είμαστε πιο ελαστικοί στο πρωινό αφού πιστεύουμε πως ό,τι φάμε θα το κάψουμε μέσα στην ημέρα!

Αν τρώτε ένα πρωινό με δημητριακά και γάλα, τότε υπάρχουν 4 συνήθειες που μπορεί να προσθέτουν περισσότερες θερμίδες από όσες θέλετε στο πρωινό κι έτσι θα τις αλλάξετε:

Υπολογίστε την ποσότητα

Τα δημητριακά με το γάλα είναι ένα υγιεινό και διαιτητικό πρωινό όμως η ποσότητα παίζει σημαντικό ρόλο. Μην τα σερβίρετε σε πιάτο ή μπολ αλλά σε ένα φλιτζάνι που είναι αρκετό για να χορτάσετε!

Βρείτε το σωστό γάλα

Μην καταναλώνετε καθημερινά γάλα πλήρες αλλά προτιμήστε γάλα χαμηλών λιπαρών ή φυτικό γάλα χωρίς ζάχαρη.

Επιλέξτε βρώμη

Η βρώμη είναι ιδανική για το πρωινό γιατί δεν περιέχει ζάχαρη ενώ χορταίνει χάρη στις φυτικές ίνες και την πρωτεΐνη.

Δώστε γεύση με λίγες θερμίδες

Αν θέλετε να προσθέσετε φρούτα, μέλι ή ξηρούς καρπούς βάλτε μια μικρή ποσότητα καθώς μπορεί το πρωινό σας να υπερβεί τις 400 θερμίδες!

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα υλικά για τις πιο ξεχωριστές συνταγές σας και μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή από τα SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας