BACK TO TOP

5 τροφές που ενισχύουν τον μεταβολισμό

Οι τροφές που πρέπει να καταναλώνετε για έναν υγιή μεταβολισμό

 

Τα τελευταία χρόνια τόσο τα βιβλία περί σωστής διατροφής όσο και οι απόψεις των ειδικών αυξάνονται και διαφοροποιούνται με ραγδαίους ρυθμούς. Εντούτοις, υπάρχουν κάποιες τροφές που αποδεδειγμένα κάνουν καλό στη λειτουργία του μεταβολισμού μας. Εάν ανήκετε στη κατηγορία των γυναικών που πάσχουν από θυροειδή, δηλαδή η θυρεοειδική ορμόνη δεν ρυθμίζει σωστά την θερμοκρασία του σώματος, τον μεταβολισμό και τους χτύπους της καρδιάς, αυτές  οι τροφές θα αποτελέσουν το “όπλο” σας.

1.Ψάρι

Τα ψάρια έχουν πολλά οφέλη για το σώμα μας ειδικά εκείνα που περιέχουν ιώδιο. Το ιώδιο είναι μέταλλο αναγκαίο για πολλές ορμόνες που παράγει ο θυροειδής. Ειδικότερα, πρόκειται για τις ορμόνες που ελέγχουν πόση ενέργεια καταναλώνουμε καθώς και εκείνες που σχετίζονται με την σωματική και εγκεφαλική ανάπτυξη. Προσπαθήστε να προσθέσετε λοιπόν, 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια των 100 γρ. ακόμα και αν είναι κονσέρβα.

2.Γαλακτοκομικά

Όσο υπέροχα και αν είναι τα γάλατα αμυγδάλου και καρύδας, δεν συγκρίνονται με το παραδοσιακό γάλα της αγελάδας διότι περιέχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας. Το κλασικό γάλα όχι μόνο δίνει στον οργανισμό μας ασβέστιο, απαραίτητο για ισχυρά οστά και δόντια, αλλά και πολλές βιταμίνες και μέταλλα συμπεριλαμβανομένου και του ιωδίου. Φροντίστε λοιπόν να καταναλώνετε καθημερινά ως 250 ml γάλακτος, προσθέτοντάς το τόσο στο πρωινό σας γεύμα όσο και στις σάλτσες που συνοδεύουν τα ζυμαρικά σας ή στη συνταγή ενός smoothie. Το γιαούρτι και το τυρί είναι εξίσου καλές προτάσεις.

3.Αυγά

Το αυγό είναι επίσης μια καλή επιλογή για να ρυθμίσετε τον μεταβολισμό σας καθώς περιέχει σελήνιο. Το σελήνιο είναι ένα ανόργανο ιχνοστοιχείο το οποίο λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό για το σώμα μας και διατηρεί υγιή τον θυρεοειδή μας.

4.Ξηροί καρποί 

Τα 30 γρ. ή απλά μια χούφτα ξηρών καρπών είναι υπεραρκετή για τον οργανισμό μας. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί είναι μονόδρομος για τη ρύθμιση του θυρεοειδή μας καθώς μόνο 2 ξηροί καρποί περιέχουν όλο το σελήνιο που χρειάζεται το σώμα μας.

 5.Φύκια

Kelp, kombu, wakame  είναι ονόματα που πρέπει να θυμάστε καθώς περιέχουν περισσότερο ιώδιο από κάθε άλλη ποικιλία φυκιών. Δοκιμάστε να τα καταναλώσετε αποξηραμένα ή μαζί με μια σάλτσα ζυμαρικών ή μέσα στη σαλάτα σας.

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα που κάνουν καλό στο μεταβολισμό σας από τα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€ να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes. Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ.

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας