BACK TO TOP

6 tips για να αποκτήσετε το ιδανικό βάρος

Διατροφικές συμβουλές για αποτελεσματική απώλεια κιλών

 

Ιδανική δίαιτα δεν υπάρχει, μόνο ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Ο κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικές ανάγκες, για αυτό η διατροφή που πρέπει να ακολουθήσει πρέπει να είναι «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα του. Υπάρχουν, βέβαια, 6 κανόνες που αν τους ακολουθήσει κανείς μπορεί να φτάσει στο ιδανικό βάρος και μάλιστα χωρίς να πιεστεί αρκετά από κάποιο συγκεκριμένο εβδομαδιαίο πλάνο:

1.Συνδυασμός τροφών

Αποφύγετε να συνδυάζετε πολλούς υδατάνθρακες στο ίδιο πιάτο. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τα τρόφιμα που περιέχουν καλούς υδατάνθρακες, για αυτό μη βιαστείτε να τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας. Αντίθετα, αντικαταστήστε τους «κακούς» υδατάνθρακες, τα μακαρόνια, το ψωμί, το ρύζι, με περισσότερα φρούτα και λαχανικά της αρεσκείας σας. Περιορίστε, επίσης, τα τρόφιμα με «κρυφές» προσθήκες ζάχαρης.

2.Προσοχή στο αλάτι

Το αλάτι επιδρά στον οργανισμό όπως και η ζάχαρη, καθώς προσθέτει «κενές» θερμίδες. Η υπερβολική πρόσληψη αλατιού μπορεί, επίσης, να προκαλέσει αύξηση βάρους, υψηλή αρτηριακή πίεση ή ημικρανίες.

3.Κορεσμένα και μονοακόρεστα λίπη

Το λίπος δεν είναι πάντα εχθρός, εκτός από τα γνωστά «κακά» λίπη. Η ισορροπία της πρόσληψης λίπους στα γεύματα μπορεί να αποτρέψει την αύξηση του βάρους, ενώ σας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια. Καταργήστε τα κορεσμένα λίπη και βάλτε στη διατροφή σας περισσότερα ακόρεστα ή μονοακόρεστα λιπαρά. Πηγές μονοακόρεστων λιπαρών είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, ενώ ακόρεστων ο σολομός και ο λιναρόσπορος.

4.Τακτικά και υγιεινά γεύματα

Η παράλειψη των τακτικών γευμάτων σας κάνει να πεινάτε περισσότερο και να επιλέγετε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες. Το μυστικό είναι να “γεμίζετε” τον οργανισμό σας με πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τροφές και ανά συχνά χρονικά διαστήματα. Τα συχνά γεύματα βοηθάνε στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα, ικανοποιούν τις ανάγκες του οργανισμού σε ενέργεια, ενώ ικανοποιούν και το αίσθημα κορεσμού.

5.Η σωστή ποσότητα

Για να αποτρέψετε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού, προσπαθήστε να τρώτε έως ότου νιώθετε ότι δεν πεινάτε πια, παρά όταν νιώθετε γεμάτοι. Γεμίστε το πιάτο σας με λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη και τροφές ολικής άλεσης, που θα σας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός.

6.Πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

Η πρωτεΐνη επιβραδύνει την πέψη, πράγμα που σημαίνει ότι θα χορτάσετε πιο γρήγορα και θα σας κρατήσει για πολλές ώρες. Συνδυάστε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες σε κάθε γεύμα και σνακ, βοηθώντας στη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας και σακχάρου στο αίμα.

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για την ισορροπημένη διατροφή σας από τα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας