BACK TO TOP

7 τροφές που βελτιώνουν την όραση με φυσικό τρόπο

Οι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας

 

Φροντίζουμε την επιδερμίδα μας, τη σιλουέτα μας και την υγεία του οργανισμού μας αλλά σπάνια εστιάζουμε στα μάτια μας. Ακόμα κι αν έχετε βλέμμα… αετού, καλό είναι να εντάξετε στην διατροφή σας 7 τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C, β-καροτίνη, βιταμίνη Ε και ψευδάργυρο που βελτιώνουν την όραση και μειώνουν τις πιθανότητες έως και 25% εμφάνισης κάποιου προβλήματος με την όρασή σας στο μέλλον. Ποιες είναι αυτές;

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε καροτενοειδή όπως το λυκοπένιο που εκτός από το κόκκινο χρώμα στο αγαπημένο αυτό λαχανικό συμβάλλει και στην μείωση στις φθορές που δημιουργούνται στον αμφιβληστροειδή του ματιού. Οι ντομάτες είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C που προστατεύει τα μάτια μας, ενώ αν συνδυαστούν με ελαιόλαδο τότε αυξάνεται και η απορρόφηση του λυκοπένιου από τον οργανισμό σας.

Πράσινα λαχανικά (σπανάκι, μαρούλι, kale)

Το σπανάκι και τα άλλα φυλλώδη πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη που βοηθούν στην πρόληψη της γεροντικής εκφύλισης της ωχράς κηλίδας ενώ συντελούν στην καλύτερη όραση για περισσότερα χρόνια.

Αυγά

Τα αυγά είναι μια καλή πηγή λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, για αυτό καλό είναι μην ξεχνάμε να τρώμε αυγά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας (εκτός αν υπάρχει άλλος ιατρικός λόγος για να τα αποφεύγουμε). Μάλιστα, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, τα αυγά-ακόμα και αν η κατανάλωσή τους γίνεται καθημερινά- δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερίνης.

Σολομός

Ο σολομός είναι μία από τις καλύτερες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης εκφυλιστικών παθήσεις της ωχράς κηλίδος ενώ βοηθούν στην αντιμετώπιση της ξηροφθαλμίας. Ο σολομός περιέχει επίσης βιταμίνη D που επίσης έχει σημαντικά οφέλη για την όρασή μας.

Ελαιόλαδο

Μια δίαιτα που περιέχει ελαιόλαδο μπορεί να βοηθήσει στην μείωση των παθήσεων που σχετίζονται με την όραση. Σύμφωνα με μελέτες, η μεσογειακή διατροφή που είναι πλούσια σε ελαιόλαδο αλλά και ψάρια είναι ιδανική για την υγεία των ματιών.

Καλαμπόκι

Το καλαμπόκι περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, ουσίες που χάνονται όταν κάποιος αντιμετωπίζει εκφυλιστικές παθήσεις της ωχράς κηλίδας. Σύμφωνα με τους επιστήμονες μόλις μισή κούπα καλαμποκιού είναι ιδανική για να μειώσει τις πιθανότητες απώλειας αυτών των χρωστικών ουσιών.

Φιστίκια Αιγίνης

Τα φιστίκια Αιγίνης είναι το ιδανικό σνακ για καλή όραση. Περιέχουν λουτεΐνη και ζεαξανθίνη αλλά και βιταμίνη Ε σε τέτοιο βαθμό που πρόσφατα οι μελέτες έδειξαν ότι όσοι αύξησαν την ποσότητα κατανάλωσης φιστικιών, αύξησαν ταυτόχρονα και τα επίπεδα λουτεΐνης, της ουσίας που είναι απαραίτητη για την υγεία των ματιών, στον οργανισμό τους.

 

Αγοράστε τα πιο νόστιμα τρόφιμα που βοηθούν στην καλή όραση από τα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€  να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes (βρείτε τα καταστήματα εδώ). Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας