BACK TO TOP

9 αλλαγές στο πρωινό σας για να χάσετε κιλά

Μπορούν μικρές αλλαγές στο πρώτο γεύμα της ημέρας να μας αδυνατίσουν;

 

Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γιατί μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε τον μεταβολισμό σας για όλη την ημέρα. Ένα υγιεινό πρωινό θα σας κρατήσει χορτάτες μέχρι το επόμενο γεύμα και θα ρυθμίσει την όρεξή σας ώστε να μην καταναλώσετε γλυκούς πειρασμούς. Ποιες αλλαγές πρέπει να κάνετε ώστε να εξασφαλίσετε ότι τρώτε ένα διαιτητικό πρωινό;

1.Να τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες σας βοηθούν να νιώθετε χορτάτες χωρίς να έχετε καταναλώσει πολλές θερμίδες. Η ιδανική ποσότητα είναι 25 με 30 γραμμάρια ανά ημέρα. Για να πετύχετε το στόχο σας, ξεκινήστε τη μέρα με την κατανάλωση τουλάχιστον 10 γραμμαρίων. Προσθέστε 1 κούπα με μούρα ή μια κουταλιά λιναρόσπορο στη βρώμη του πρωινού σας και το γεύμα σας είναι έτοιμο.

2. Εντάξτε στο γεύμα σας τα προβιοτικά προϊόντα

Τα προβιοτικά προϊόντα συνδέονται με την βελτίωση της ψυχικής υγείας και την απώλεια βάρους. Συνεπώς, καλό θα ήταν να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα διατροφής το γιαούρτι ή μια κούπα γάλα.

3.Προσθέστε πρωτείνη

Είναι ευρέως γνωστό πια, ότι η πρωτείνη συμβάλλει στη ρύθμιση του βάρους μας και στην αύξηση της σωματικής δύναμης. Προσθέστε λοιπόν εως και 35 γραμμάρια άπαχου κρέατος στο πρωινό σας. Η αίσθηση της πληρότητας θα αυξηθεί ενώ τα θρεπτικά συστατικά που θα λάβετε θα είναι αμέτρητα.

4.Να πίνετε ένα ποτήρι νερό με λεμόνι

Αυτή η δημοφιλής πρότασης κάνει πολύ καλό στον οργανισμό σας καθώς του προσφέρει μια γερή δόση βιταμίνης C. Συνεπώς και οι τοξίνες αποβάλλονται και το σίδηρο του οργανισμού ενισχύεται.

5.Αποφύγετε τη ζάχαρη

Είτε προτιμάτε να πίνετε το πρωί τσάι είτε καφέ, αποφύγετε την οποιαδήποτε προσθήκη ζάχαρης. Στη θέση της δοκιμάστε να προσθεσετε λίγο μέλι.

6.Καθίστε!

Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να κάτσετε σε μια καρέκλα και να απολαύσετε το πρωινό σας για ώρες. Ωστόσο, προσπαθήστε να αφιερώσετε 5 με 10 λεπτά σε αυτό που καταναλώνετε. Είναι σημαντικό να είμαστε συγκεντρωμένες κατά τη διάρκεια των γευμάτων μας καθώς έτσι δεν καταναλώνουμε περισσότερη ποσότητα από εκείνη που χρειαζόμαστε και δεν προσλαμβάνουμε περιττές θερμίδες.

7. Αρχίστε να καταναλώνετε περισσότερα λαχανικά

Οι 8 μερίδες ημερήσιας πρόσληψης φρούτων και λαχανικών πρέπει να ξεκινάνε από το πρωί. Προσθέστε στην ομελέτα σας λαχανικά όπως είναι το σπανάκι, η ντομάτα και οι πιπεριές. Το πρωινό σας πέρα από νόστιμο θα σας κρατήσει χορτάτες μέχρι το μεσημέρι.

8.Πάρτε μια δόση καλών λιπαρών

Τα λίπη όπως το αβοκάντο, οι ελιές, τα καρύδια και τα αμύγδαλα μπορούν να ενισχύσουν το πρωινό σας αλλά να αποτελέσουν και τέλειες προτάσεις για υγιεινά σνακ.

9.Move it!

Συνιστάται να κάνουμε 10.000 βήματα την ημέρα. Αφιερώστε λοιπόν, 20 λεπτά της ημέρας στον εαυτό σας και ξεκινήστε το περπάτημα. Ειδάλλως, αφήστε το αυτοκίνητό σας στο γκαράζ και κάντε τις εξωτερικές δουλειές σας με τα πόδια.

 

Βρείτε τα πιο νόστιμα υλικά για το πρωινό σας στο  Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€  να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes (βρείτε τα καταστήματα εδώ). Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ

 

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας