BACK TO TOP

Αυτές είναι οι 6 υγιεινές τροφές που προτιμούν οι διαιτολόγοι

Τα αγαπημένα φαγητά των ειδικών

 

Ηποικιλία και το μέτρο είναι τα κλειδιά μιας ισορροπημένης διατροφής, κάτι που γνωρίζουν καλά οι διαιτολόγοι. Ωστόσο, συχνά ακόμα και οι ίδιοι επιλέγουν για το εβδομαδιαίο τους μενού μια αγαπημένη-και φυσικά υγιεινή-τροφή που δύσκολα θα αποχωρίζονταν ακόμα κι αν έκαναν δίαιτα.

Το αυστραλιανό WomensHealth συγκέντρωσε τις τροφές που επιλέγουν οι διαιτολόγοι και γιατί:

Βρώμη

Οι νιφάδες βρώμης σε συνδυασμό με γάλα ή φρέσκα φρούτα είναι απολαυστικές σύμφωνα με τη διαιτολόγο Lindsay Livingston. Αν σας αρέσουν τα γλυκά μπορείτε να τις δοκιμάσετε με σοκολάτα. Είναι ιδιαίτερα θρεπτικές καθώς περιέχουν πρωτεϊνη, υγιεινά λιπαρά και είναι ολικής άλεσης. Μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτες μέχρι το μεσημεριανό σας.

Κεφίρ

Το κεφίρ είναι ένα τέλειο ρόφημα που αρκετοί προτιμούν να το πίνουν αντί για το γάλα, καθώς είναι πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών. Επίσης είναι πλούσιο σε προβιοτικά  που βοηθάνε στη σωστή λειτουργία του εντέρου. Εντάξτε το στο πρωινό σας. Μπορείτε να το δοκιμάσετε να το αναμείξετε με παγωμένα φρούτα ή σπανάκι. Θα έχετε έτοιμο ένα απολαυστικό smoothie.

Αυγά

Τα αυγά έχουν λίγες θερμίδες και μπορούν να σας διατηρήσουν πλήρεις. Είναι  υψηλή πηγή πρωτεϊνών. Αποτελούν το ιδανικό γεύμα για όσους είναι πολυάσχολοι. Σύμφωνα με τη διαιτολόγο Tanya Halliday αποτελούν τη βάση ενός θρεπτικού και υγιεινού πρωινού.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί μπορούν να σας προσφέρουν την ενέργεια που επιθυμείτε. Τα αμύγδαλα και τα καρύδια είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για μια υγιεινή διατροφή.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι έχει τόσες ευεργετικές ιδιότητες  που μπορείτε να το καταναλώνετε ακόμα και ως κυρίως γεύμα. Περιέχει υψηλά ποσοστά ασβεστίου και προβιοτικών και μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Προσθέστε στο γιαούρτι εποχιακά φρούτα, μούσλι ή ξηρούς καρπούς!

Χορταρικά

Προσθέστε όσο περισσότερο πράσινο μπορείτε στη διατροφή σας. Το σπανάκι, το μαρούλι, το  σέσκουλο και γενικά όλα τα χορταρικά είναι πλούσια σε κάλιο και στις βιταμίνες A, C και Κ. Επίσης αποτελούν καλή πηγή μαγνησίου, ασβεστίου, σιδήρου και έχουν λίγες θερμίδες.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας