BACK TO TOP

Αυτές τις τροφές τρώνε οι πιο υγιείς άνθρωποι στον κόσμο

Οι 10 τροφές που πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας

 

Σε μια εποχή που το food blogging ενθουσιάζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους και τροφές, όπως το αβοκάντο και τα μύρτιλα, κερδίζουν αμέτρητα likes, η υγιεινή διατροφή ποτέ δεν ήταν πιο μεγάλο trend. Τα αγνά υλικά, οι υγιεινές συνταγές και η διατροφή που βαζίζεται σε τροφές με θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν την καλή λειτουργία του οργανισμού βρίσκονται σε κάθε κουζίνα, όμως υπάρχουν και 10 τροφές που- αν τις καταναλώνουμε καθημερινά και με πρόγραμμα -υπόσχονται έναν απόλυτα υγιή οργανισμό και συνεπώς μακροζωία.

 

Αυτές είναι οι τροφές προτιμούν οι πιο υγιείς άνθρωποι στον κόσμο:

 

1.Αμύγδαλα

Μια τροφή πλούσια σε καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, αυτή η τροφή είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό σνακ. Προσθέστε το στις σαλάτες σας, στο γιαούρτι ή στα pancakes.

2.Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι το μοναδικό φρούτο που περιέχει περισσότερο κάλιο και από την μπανάνα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε τόσο σε γλυκές όσο και σε αλμυρές συνταγές.

3.Μύρτιλο

Συχνά αποκαλείται από τους ειδικούς ως το φρούτο της νεότητας. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C, E και Β-καροτίνη, σε σάκχαρα, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

4.Μαύρο πιπέρι

Το μαύρο πιπέρι είναι μια τροφή που βοηθάει στην πέψη και που μπορεί να σας προστατέψει από τα χειμωνιάτικα κρυολογήματα. Περιέχει λίγη ποσότητα νατρίου και δρα ως διουρητικό, γεγονός που μας απαλλάσσει από τις βλαβερές τοξίνες.

5.Μπρόκολο

O πράσινος σύμμαχος της υγείας μας. Είτε στη σαλάτα, είτε ως συνοδευτικό του κρέατoς είτε στην ομελέτα, το μπρόκολο μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό μας στο μέγιστο βαθμό.

6.Μαύρη σοκολάτα

H μαύρη σοκολάτα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, να μειώσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα αλλά και να συμβάλλει στο να παραμείνει το μυαλό μας «κοφτερό».

7.Μέλι

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, το μέλι μπορεί να βελτιώσει την γεύση πολλών γευμάτων σας. Προσθέστε το σε ροφήματα, σε smoothies, στο πρωινό σας καθώς και στο γλυκό.

8.Ελιές

Οι ελιές όχι μόνο δεν αυξάνουν το βάρος μας αλλά βελτιώνουν σημαντικά την υγεία μας. Περιέχουν βιταμίνη Ε καθώς και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα προσφέροντάς μας προστασία από εγκεφαλικά επεισόδια και καρκίνο.

9.Σολομός

Ο σολομός είναι μία από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να απολαύσετε. Είναι ένα ελαφρύ αλλά νόστιμο γεύμα που μπορεί να σας χορτάσει ενώ είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και Ω3.

10.Σπανάκι

Πρόκειται για μια τροφή που θωρακίζει την υγεία. Οι θαυματουργές ιδιότητες του σπανακιού ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση, καταπολεμούν την αρθρίτιδα, το γήρας καθώς και τον καρκίνο.

 

Αγοράστε τα πιο φρέσκα και υγιεινά υλικά για τη διατροφή σας από τα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€ να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes. Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ.

Share Post
x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας