BACK TO TOP

Χάσατε κιλά με δίαιτα; 5 λόγοι που μπορεί να τα ξαναπάρετε

Τι πρέπει να προσέξετε για να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε

 

Χάσατε τα κιλά που θέλατε, όμως τώρα που σταματήσατε τη δίαιτα, φοβάστε μην τα ξαναπάρετε. Δείτε ποιες κακές συνήθειες-που μπορεί να είχατε και πριν τη δίαιτα-μπορεί να σας οδηγήσουν και πάλι στα ίδια κιλά με πριν.

Δεν τρώτε υγιεινά

Όλοι έχουν ένα αγαπημένο junk food ή μία τροφή την οποία δεν μπορούν να σταματήσουν να τρώνε από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν. Σβήνοντάς το, όμως, από την καθημερινότητά σας μόνο καλό μπορεί να δείτε. Προσπαθήστε να μην βγάλετε το συγκεκριμένο φαγητό από τη ζωή σας για πάντα καθώς αυτό θα σας κάνει να θέλετε να το τρώτε ακόμα περισσότερο. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να το τρώει με μέτρο. Αν, για παράδειγμα, σας αρέσει να τρώτε μία τεράστια σακούλα cookies, προσπαθήστε να ξεκινήσετε τρώγοντας ένα cookie. Σιγά σιγά θα διαπιστώσετε ότι δε θα σας λείπει τόσο πολύ.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Αν έχετε νιώσει ποτέ ότι νυστάζετε καθώς δουλεύετε με αποτέλεσμα να καταβροχθίζετε ένα τεράστιο κρουασάν χωρίς καν να το καταλάβετε, θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε πως η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τις διατροφικές σας συνήθειες. Προσπαθήστε να κοιμάστε όσο περισσότερο και όσο καλύτερα μπορείτε για να μην νιώθετε ότι πεινάετε συνεχώς.

Κάνετε δίαιτες – αστραπή

Πρόκειται να πάτε σε έναν γάμο την επόμενη εβδομάδα και τρώτε μόνο cottage cheese για να χάσετε 3 κιλά μέχρι τότε; Δοκιμάζουν όλοι στο γραφείο τη νέα δίαιτα με χυμούς και νιώθετε ότι θα είστε παρείσακτοι αν δεν παρευρεθείτε; Αντισταθείτε σε όλα αυτά. Οι αυστηρές δίαιτες είναι ανθυγιεινές και όχι μόνο: «Έρευνες έχουν δείξει πως δεν έχουν αποτελέσματα καθώς μειώνουν το μεταβολισμό και οδηγούν σε άμεση επαναφορά στο αρχικό σας βάρος», λένε οι ειδικοί.

Παραλείπετε γεύματα

Αν παραλείψετε το μεσημεριανό σας και φάτε ένα νορμάλ βραδινό, νομίζετε πως έχετε γλιτώσει πολλές θερμίδες. Τα πράγματα δεν είναι, όμως, έτσι ακριβώς. Το σώμα και ο οργανισμός σας λειτουργεί καλύτερα όταν τον τρέφετε κάθε 4 ώρες. Αν όχι, μπορεί να οδηγηθείτε σε υπερβολικό φαγητό αργότερα. Προσπαθήστε να προγραμματίζετε τα γεύματά σας από νωρίς ειδικά τις ημέρες που ξέρετε ότι θα είστε πολύ απασχολημένοι.

Τρώτε τροφές χωρίς λιπαρά

Έχοντας στο μυαλό σας πως τα λιπαρά φαγητά δεν είναι ο εχθρός ίσως σταματήσετε να νομίζετε πως τα χαμηλά σε λιπαρά τυριά, το βούτυρο και τα cookies είναι καλό να υπάρχουν στην κουζίνα σας. Χρειάζεστε το λίπος για να αισθάνεστε χορτάτες. Αν το βγάζετε από τη διατροφή σας θα έχετε μεγαλύτερη όρεξη για junk food και ανεξέλεγκτες ποσότητες φαγητού. Τρώγοντας τροφές χωρίς λιπαρά, όπως είναι το fat-free γάλα, βγάζετε από τη διατροφή σας βιταμίνες όπως είναι η Α και η D, τις οποίες χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Πηγή: Instyle.gr
Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα υλικά για τις πιο ξεχωριστές συνταγές σας και μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή από όλα τα SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

LET’S GET PERSONAL: Ψάχνεις κάτι προσωπικό; Από σήμερα το έχεις

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας