BACK TO TOP

Δίαιτα με εποχιακά φρούτα για να είστε πιο αδύνατες μέχρι τα Χριστούγεννα

Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα εποχής

 

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο όμορφη γιορτή του κόσμου που πρέπει να απολαβάνουμε χωρίς να αγχωνόμαστε. Αν θέλετε να είστε κομψή στις εορταστικές εμφανίσεις σας καλό είναι να προσέξετε τη διατροφή σας λίγο πριν τις γιορτές για να απολαύσετε το χριστουγεννιάτικο μενού χωρίς ενοχές. Ακολουθήστε μια διατροφή πλούσια σε φρούτα εποχής που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, σας χορταίνουν και κάνουν θαύματα στον μεταβολισμό σας.

Συνδυάστε τα καλύτερα φρούτα εποχής για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα με τα γεύματά σας από το πρωί μέχρι το βράδυ:

Μήλο

Το μήλο είναι γεμάτο φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά, φυλλικό οξύ, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, μηλικό οξύ. Πώς θα το βάλετε στη δίαιτά σας: Σαν σνακ με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, βρώμη και κανέλα ή σε smoothie.

Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά αφού περιέχει βιταμίνες A, C, E, φυτικές ίνες, κάλιο και υδατάνθρακες. Πώς θα το βάλετε στη δίαιτά σας:  Καταναλώστε το σαν σνακ, βάλτε τον χυμό του στο smoothie σας ή προσθέστε το στην σαλάτα σας.

Εσπεριδοειδή

Πορτοκάλια, σαγκουίνια, μανταρίνια  είναι από τους καλύτερους συμμάχους στο αδυνάτισμα. Η αντιοξειδωτική τους δράση σε συνδυασμό με τη βιταμίνη C που περιέχουν τα κάνουν ιδανικά τόσο για την αποβολή των τοξινών από το σώμα όσο και την απόδοση ενέργειας σε αυτόν. Πώς θα το βάλετε στη δίαιτά σας: Το πρωί πριν το πρωινό πιείτε ένα ποτήρι ζεστό νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι ή σαν φρεσκοστυμμένο χυμό και μέσα στην μέρα σαν σνακ.

Ακτινίδιο

Περιέχει την περισσότερη βιταμίνη C από οποιαδήποτε άλλο φρούτο,  ενώ είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την καλή υγεία του εντέρου, βοηθώντας τη διαδικασία της πέψης και προστατεύοντας από εποχικές ασθένειες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, η οποία είναι το μυστικό της αντιγήρανσης. Πώς θα το βάλετε στη δίαιτά σας: Είτε ολόκληρο είτε σε smoothie.

Δαμάσκηνο

Απολαύστε δαμάσκηνα-ακόμα και αποξηραμένα αλλά χωρίς ζάχαρη- για να νιώσετε χορτάτες όλη μέρα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια χούφτα από δαμάσκηνα, δύο φορές την ημέρα, θα μπορούσε να κρατήσει μακριά το αίσθημα της πείνας. Πώς θα το βάλετε στη δίαιτά σας: Σαν σνακ μόνο του ή με γιαούρτι και μέλι.

Be Unique! 

Προμηθευτείτε εποχιακά φρούτα για τη δίαιτά σας από τα SPAR και γίνετε μέλος στο Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€  να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes (βρείτε τα καταστήματα εδώ). Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας