BACK TO TOP

Δίαιτα στις διακοπές: Πώς δεν θα πάρετε κιλά;

Μυστικά για να μν επιστρέψετε από τις διακοπές με παραπάνω κιλά

 

Οι περισότεροι άνθρωποι ανησυχούμε για τα κιλά μας πριν τις καλοκαιρινές διακοπές και πολλές φορές καταλήγουμε να πάρουμε περισσότερα κιλά- από όσα χάσαμε -κατά τη διάρκεια των διακοπών. Αν θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και να επιστρέψετε από τις διακοπές… στα ίδια κιλά, τότε προσέξτε τη διατροφή σας και τις επιλογές που κάνετε κάθε φορά που τρώτε έξω.

Οι καλοκαιρινές σαλάτες

Αγαπημένη διατροφική επιλογή του καλοκαιριού είναι οι σαλάτες που συχνά τις καταναλώνουμε ως κυρίως γεύμα. Αν επιλέγετε ελληνική σαλάτα τότε καλό είναι να γνωρίζετε πώς μπορεί να κρύβει αρκετές θερμίδες. Αν στο πιάτο σας υπάρχει μεγάλο κομμάτι φέτας και αρκετό λάδι, τότε οι  προσλαμβανόμενες θερμίδες μπορεί να ξεπεράσουν και τις 1000.

Κρύο καφές

Οι καφέδες στην παραλία είναι must όμως προσπαθήστε να μην περιέχει σαντιγί, σιρόπι και πολλά ακόμα γλυκά συστατικά που μπορεί να περιέχουν από 300 έως 500 θερμίδες.

Παγωτό

Ακόμα κι αν επιλέγετε light παγωτά τότε πρέπει να προσέχετε με την ποσότητα αφού ακόμα και οι ελαφριές εκδοχές περιέχουν ζάχαρη ή γλυκαντικά και συστατικά με λιπαρά και πολλές θερμίδες.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

 

 

 

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας