BACK TO TOP

Διατροφή: Τι πρέπει να προσέχουμε μετά τη γυμναστική

Έτσι δεν θα πεινάτε μετά το γυμναστήριο

 

Η γυμναστική μπορεί να μας βοηθά να χάσουμε πόντους, λίπος και κιλά όμως αυξάνει και την όρεξή μας. Μετά από το κάψιμο θερμίδων στο γυμναστήριο, ο οργανισμός μας μάς στέλνει μήνυμα για να αναπληρώσουμε την ενέργεια και τις θερμίδες που χάσαμε! Πώς θα καταφέρουμε λοιπόν να μην πεινάμε μετά τη γυμναστική ώστε να πετύχουμε πιο εύκολα τους στόχους μας;

Μην αυξήσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε

Στόχος της γυμναστικής είναι να καίμε περίπου 500 θερμίδες καθημερινά ώστε να μειώσουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε καθημερινά. Για αυτό μην αυξήσετε τις θερμίδες μέσω της διατροφής.

Μήπως δεν πεινάτε;

Άλλο η πείνα άλλο η επιθυμία για φαγητό. Μετά από ένα εντατικό πρόγραμμα ασκήσεων είναι λογικό να πεινάτε. Καλό είναι να έχετε μαζί σας ένα ελαφρύ σνακ για επιπλέον ενέργεια.

Να πίνετε νερό

Κάποιες φορές όταν δεν είμαστε ενυδατωμένοι νιώθουμε ότι πεινάμε, ενώ στην πραγματικότητα διψάμε. Για αυτό φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό όσο γυμνάζεστε.

Διαλέξτε το ιδανικό σνακ

Επιλέξτε ένα φρούτο ή γιαούρτι μετά τη γυμναστική ώστε να μην καταλήξετε να φάτε κάτι γλυκό ή παχυντικό.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας