BACK TO TOP

Φαγόπυρο: Τι προσφέρει στον οργανισμό και πώς θα το καταναλώσετε

Ένα superfood από την Ανατολή

 

Είναι γνωστό και ως μαύρο σιτάρι και είναι πολύ δημοφιλές στην ανατολίτικη κουζίνα. Το φαγόπυρο είναι ένας θάμνος με σπόρους που έχουν καφέ χρώμα και είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης.

Το φαγόπυρο περιέχει φυτικές ίνες, φλαβονοειδή, βιταμίνες  του συμπλέγματος Β, βιταμίνες Ε και Κ, αλλά και  πολλά μέταλλα και ιχνοστοιχεία (ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, σελήνιο,φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο).

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κατανάλωση φαγόπυρου βοηθάει στην ενίσχυση της υγείας της καρδιάς, ρυθμίζει την χοληστερίνη, το σάκχαρο στο αίμα και την αρτηριακή πίεση.

Πώς το καταναλώνουμε

Μπορείτε να το βράσετε –όπως ακριβώς και το ρύζι- και να το προσθέσετε σε σαλάτες, στη σούπα, στο γιαούρτι, στα όσπρια αλλά και στο κρέας κατσαρόλας. Μπορείτε να βρείτε αλεύρι φαγόπυρου και να φτιάξετε γλυκά αλλά και αρτοπαρασκευάσματα.

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα υλικά για τις πιο ξεχωριστές συνταγές σας και μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή από την υπεραγορά SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας