BACK TO TOP

Κάνετε δίαιτα; 4 υγιεινές τροφές που δεν πρέπει να τρώτε σε μεγάλη ποσότητα

Πρέπει να τις περιορίσετε

 

Mια ισορροπημένη διατροφή αλλά και μια υγιεινή δίαιτα πρέπει να περιλαμβάνει υγιεινές και θρεπτικές τροφές που μας δίνουν ενέργεια και δεν μας προσθέτουν πολλές θερμίδες. Τι γίνεται όμως με την ποσότητα; Πόσο μπορούμε να τρώμε από αυτές τις διαιτητικές τροφές; Ανακαλύψτε 4 τροφές που πρέπει να προσέξετε ώστε να μην αυξήσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά.

Μπάρες δημητριακών

Είναι το ιδανικό σνακ, δεν περιέχει ζάχαρη και είναι πλούσιο σε φυτκές ίνες. Αν καταναλώσετε πάνω από μία όμως μέσα στην ημέρα ίσως να ξεφύγετε στις θερμίδας. Μια μερίδα είναι αρκετή!

Ξηροί καρποί

Είναι θρεπτικοί, χορταίνουν και δίνουν γεύση στις σαλάτες. Περιορίστε την ποσότητα στα 30 γραμμάρια καθημερινά.

Ελαιόλαδο

Προσθέστε το ελαιόλαδο ωμό στις σαλάτες όμως προσέξτε την ποσότητα. Προσέξτε ώστε κάθε μερίδα να μην υπερβεί τις δύο κουταλιές

Χούμους

Είναι το πιο νόστιμο σνακ για τις περιόδους που κάνουμε δίαιτα και είναι θρεπτικό. Δύο κουταλιές όμως είναι ακρκετές για να χορτάσουμε και να προσέξουμε τα κιλά μας.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας