BACK TO TOP

Με αυτές τις αλλαγές στο μεσημεριανό σας θα χάσετε εύκολα κιλά

4 αλλαγές στο μεσημεριανό σας για να χάσετε κιλά

 

Μια δίαιτα μπορεί να μας απαγορεύσει τις αγαπημένες μας τροφές αλλά και ολόκληρες κατηγορίες τροφίμων. Αν δυσκολεύεστε να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, τότε δεν έχετε παρά να κάνατε 6 απλές αλλαγές στο μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας, το μεσημεριανό.

1.Πιείτε νερό

Μισή ώρα πριν το μεσημεριανό-αλλά και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, πιείτε αρκετό νερό. Αυτό θα σας βοηθήσει να χορτάσετε πιο γρήγορα και να καταναλώσετε λιγότερες ποσότητες.

2.Μην ξεχνάτε τα λαχανικά

Επιλέξτε λαχανικά ως συνοδευτικό σε κάθε γεύμα και ειδικά στο μεσημεριανό. Θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και θα χορτάσετε εύκολα.

3.Κάντε σωστούς συνδυασμούς

Συνδυάστε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη για ένα υγιεινό μεσημεριανό που θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε.

4.Θερμίδες

Μην ξεπερνάτε τις 550 θερμίδες σε κάθε γεύμα, για αυτό φροντίστε ώστε αν θέλετε να φάτε κάτι παχυντικό να είναι σε μικρή ποσότητα.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας