BACK TO TOP

Οι 10 χρυσές συμβουλές που πρέπει πάντα να ακολουθείτε σε μια δίαιτα

Οι κανόνες της σωστής δίαιτας

 

Mπορεί να υπάρχουν πολλές δίαιτες και μέθοδοι για να χάσει κανείς κιλά, όμως οι περισσότερες έχουν 10 κοινά στοιχεία. Αν θέλετε να απαλλαχτείτε από το περιττό βάρος, αρκεί να ακολουθήσετε τις συμβουλές τις οποίες όλοι οι διατροφολόγοι δίνουν είτε επιθυμείτε να χάσετε ένα είτε δέκα κιλά.

1.Tροφές ολικής άλεσης

Προσπαθήστε να μειώσετε τις επεξεργασμένες τροφές που περιέχουν κρυμμένη ζάχαρη. Αντικαταστήσετε τις με τροφές ολικής άλεσης που είναι πιο υγιεινές και μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτες για πολύ ώρα.

2.Ξηροί καρποί

Όταν είστε σε δίαιτα οι ξηροί καρποί είναι η ιδανική τροφή, καθώς έχουν υψηλά ποσοστά πρωτεϊνής και ενέργειας. Αποτελούν ένα νόστιμο και υγιεινό σνακ που μπορείτε να τα έχετε παντού μαζί σας. Προτιμήστε τα αμύγδαλα και τα κάσιους.

3.Μαγειρέψτε στο σπίτι

Μπορεί ο χρόνος σας να είναι περιορισμένος, αλλά αν καταφέρετε να μαγειρεύετε στο σπίτι θα ελέγχετε εσείς τις μερίδες σας αλλά θα μπορέσετε να αποφύγετε το επιπλέον αλάτι, το βούτυρο και το λάδι που υπάρχει στα περισσότερα έτοιμα φαγητά.

4.Το πρωινό

Το πρωινό αποτελεί τη βάση της μέρας σας και δεν πρέπει να το παραλείπετε. Αποφύγετε τις ανθυγιεινές τροφές το πρωί κι επιλέξτε ένα γεύμα με πρωτείνη, γαλακτοκομικά και λαχανικά.

5.Ύπνος

Ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο σε μια δίαιτα.  Εάν κοιμάστε 7-8 ώρες κάθε βράδυ θα αποφύγετε τις λιγούρες και θα μπορέσετε να ελέγξετε περισσότερο την όρεξή σας.

6.Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι σύμμαχοι σας στη δίαιτα και αποτελούν βασικό κομμάτι ενός υγιεινού lifestyle.  Τα λαχανικά είναι χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες αλλά πλούσια σε φυτικές ίνες.

7.Οργανώστε τα γεύματα σας

Αν έχετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, θα είστε πιο συγκεντρωμένες στο στόχο σας και δε θα ξεφεύγετε από το πλάνο σας.  Με αυτό τον τρόπο θα είστε πάντα πλήρεις και δε θα επιθυμείτε να καταναλώνετε παχυντικά σνακ.

8.Να πίνετε νερό

Γνωρίζατε πως το νερό μπορεί να ενισχύσει το κάψιμο του λίπους;  Την ήμερα καλό θα ήταν να πίνετε τουλάχιστον 12 ποτήρια νερό, ώστε να είστε πάντα ενυδατωμένες.

9.Προσοχή στις θερμίδες των ποτών

Οι θερμίδες των πότων είναι τόσο σημαντικές όσο και οι θερμίδες των φαγητών. Αποφύγετε τα κοκτέιλ που έχουν πολλή ζάχαρη και προτιμήστε τα ποτά με χαμηλά λιπαρά.

10.Γυμναστική

Οι ασκήσεις  cardio μπορούν να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό σας και να ενισχύσουν την απώλεια του βάρους σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή και στο stretching ώστε να εξασφαλίσετε σωστή μυϊκή ενδυνάμωση.

 Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας