BACK TO TOP

Ποιο είναι το πραγματικά υγιεινό πρωινό;

Τι δεν πρέπει να τρώμε κάθε πρωί;

 
Το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό.  Κάθε πρωί ο οργανισμός μας χρειάζεται την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά για να “ξυπνήσει” και να αρχίσει να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός. Καλό είναι επομένως να επιλέγουμε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για το πρωινό μας και να αποφεύγουμε πιάτα με συστατικά που δεν μας προσφέρουν κανένα θρεπτικό συστατικό.
Ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και με μέτρια  περιεκτικότητα λιπαρών και ζάχαρης είναι ιδανικό για το πρωί. Φρούτα, δημητριακά, ξηροί καρποί και γαλακτομικά είναι κάποιες καλές τροφές για τον οργανισμό μας. Καλό είναι να αποφεύγουμε το λευκό ψωμί στο πρωινό και να προτιμάμε δημητριακά ή ψωμί πολύσπορο/ολικής άλεσης.
Ο καλύτερος τρόπος για να τρεφόμαστε σωστά κάθε πρωί είναι να καταναλώνουμε μια ποικιλία από όλα τα τρόφιμα. Μια γευστική και γεμάτη βιταμίνες πρόταση είναι η εξής: Γιαούρτι ή γάλα με φρούτα εποχής και ξηρούς καρπούς ή μια κουταλιά φυστικοβούτυρο ή ομελέτα με λαχανικά.

Be Unique!

Βρείτε τα πιο υγιεινά και νόστιμα συστατικά για το πρωινό σας στα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€  να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes (βρείτε τα καταστήματα εδώ). Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ
x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας