BACK TO TOP

Πόσο και ποιο ψωμί μπορούμε να φάμε όταν κάνουμε δίαιτα

Να προτιμήσετε ψωμί λευκό ή ολικής άλεσης;

 

Σε μια ισορροπημένη διατροφή δεν αποκλείεται καμιά ομάδα τροφών, για αυτό το ψωμί δεν είναι απαγορευτικό σε μια διατροφή που στοχεύει στην απώλεια κιλών. Το ψωμί αποτελεί βασική πηγή υδατανθράκων, οι οποίοι πρέπει εξάλλου να αποτελούν το 50% περίπου των θερμίδων που λαμβάνουμε καθημερινά. Πόσο ψωμί όμως μπορούμε να φάμε και ποιο είδος ψωμιού;

Λευκό ψωμί Vs ολικής

Το λευκό ψωμί και το ψωμί ολικής άλεσης έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες. Σε μια δίαιτα, το ψωμί ολικής άλεσης είναι μάλλον προτιμότερο, όμως, αφού περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες, περισσότερα θρεπτικά συστατικά και χορταίνει περισσότερο.

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε;

Η ιδανική μερίδα ψωμιού για τις περιόδους που κάνουμε δίαιτα είναι περίπου τα 30 γραμμάρια που ισοδυναμούν σε περίπου 80 θερμίδες.

Τι να προσέξετε στο ψωμί που θα επιλέξετε

Το ψωμί που θα επιλέξετε πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 2 γραμμάρια φυτικές ίνες ανά μερίδες και να μην ξεπερνά τις 100 θερμίδες. Επιλέξτε ψωμί χωρίς ζάχαρη αλλά και κορεσμένα λίπη.

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα υλικά για τις πιο ξεχωριστές συνταγές σας και μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή από όλα τα SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

LET’S GET PERSONAL: Ψάχνεις κάτι προσωπικό; Από σήμερα το έχεις

 

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας