BACK TO TOP

Ψητά λαχανικά με παντζάρια, κινόα και τηγανιτό χαλλούμι

Μια ελαφριά λύση, γεμάτη γεύση!

 

Aναζητάτε ένα εύκολο, ελαφρύ και υγιεινό γεύμα? Η πιο κάτω συνταγή είναι ότι πρέπει για ένα γευστικό καλοκαιρινό διάλλειμα!!!

 

Υλικά:

  • 1 φλυτζάνι ψημένο άγριο ρύζι και 1 φλυτζάνι ψημένη κινόα
  • 1 φλ. ψητά παντζάρια
  • 500 γρ. χαλούμι σε λουρίδες
  • ¼ φλ. ψητούς κολοκυθόσπορους
  • ⅓ φλ. σταφίδα σουλτανιά
  • 2 ματσάκια κάρδαμο
  • 1 φρέσκο κρεμμύδι, κομμένο φρέσκο βασιλικό, αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση:

1) Ανακάτεψε 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο, 1 κ.σ. κόκκινο ξύδι, 1 κ.σ. γιαούρτι και ½ κ.γλ. σκόρδο.

2) Ανακάτεψε σε μεγάλο μπώλ το ρύζι με την κινόα, και ρίξε τους κολοκυθόσπορους με το κρεμμύδι και τα παντζάρια.

3) Τηγανίζουμε το χαλούμι και απο τις δύο πλευρές και το αφήνουμε να κρυώσει.

 

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα υλικά για τα μαγειρευτά φαγητά σας από τα SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας