BACK TO TOP

Τα 3 μυστικά της σωστής καλοκαιρινής διατροφής

Τι πρέπει να προσέχουμε το καλοκαίρι;

 

Το καλοκαίρι οι ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού για θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες αλλάζουν αφού οι υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα. Τι πρέπει να προσέχουμε, ειδικά αν κάνουμε δίαιτα;

1.Νερό σε σωστή ποσότητα

Το καλοκαίρι δεν πρέπει να αμελούμε την ενυδάτωση του οργανισμού αφού η απώλεια νερού είναι μεγαλύτερη λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Εκτός από νερό πρέπει να επιλέγουμε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Επιπλέον πρέπει να αποφεύγουμε το αλκοόλ αλλά και τα αναψυκτικά.

2.Φρούτα και λαχανικά

Είναι γνωστό ότι όλες τις εποχές του χρόνου πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά όμως το καλοκαίρι-και ειδικά κατά τη διάρκεια των διακοπών-πρέπει να στοχεύουμε σε 5 μερίδες καθημερινά. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα γεύματα της ημέρας πρέπει να περιέχουν φρούτα και λαχανικά.

3.Φαγητό σε σωστή ποσότητα

Το καλοκαίρι πρέπει να αποφεύγουμε τα βαριά γεύματα και να επιλέγουμε μικρά και ελαφριά πιάτα. Ακολουθήστε μια διατροφή που να βασίζεται σε συχνά και μικρά γεύματα χωρίς περιττές θερμίδες και βαριά συστατικά. Επιλέξτε σαλάτες, γιαούρτι ή φρούτα σε συνδυασμό με πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

Be Unique! 

Αγοράστε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για τη διατροφή σας στα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

 

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας