BACK TO TOP

Τι να φάτε αυτή την εβδομάδα για να χάσετε 2 κιλά

Πώς θα χάσετε 2 κιλά σε μία εβδομάδα

 

Εάν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά (2 με 3) με σε μια εβδομάδα δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια δίαιτα-εξπρές. Αρκεί να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή που θα ενισχύσει τον μεταβολισμό σας άμεσα.

Εφοδιαστείτε με αισιοδοξία και στοχεύστε στο να πίνετε αρκετό νερό αλλά και στο να κάνετε πάντα την πιο υγιεινή επιλογή κάθε φορά που μαγειρεύετε.

Πρόγραμμα δίαιτας

Δευτέρα

Πρωινό: 1 φέτα πολύσπορο ψωμί, 1κ.γ. μέλι, 1 ποτήρι γάλα 1.5%  λιπαρά, Καφές

Σνακ: φρέσκα φρούτα εποχής

Μεσημεριανό:1 μερίδα ψητό ψάρι  με χόρτα και 1 φέτα πολύσπορο  ψωμί

Απογευματινό:1 γιαούρτι με  κανέλα  και 1 μήλο

Βραδινό: 1 Γιαούρτι 2%, με ξηρούς καρπούς και 2κ.σ.δημητριακά  ολικής άλεσης

Τρίτη

Πρωινό:1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, 1 ποτήρι χυμό και καφές

Σνακ:1 χούφτα λιναρόσπορο & 4 αποξηραμένα φρούτα

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπιφτέκια , σαλάτα λάχανο-καρότο , 1 φέτα ψωμί  πολύσπορο

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με κανέλα κι ένα μήλο

Βραδινό: 2 μέτριες βραστές πατάτες,βραστά καρότα και μπρόκολο και 1 μερίδα τυρί

Τετάρτη

Πρωινό:1 κουλούρι, 1 ποτήρι γάλα 1.5%  λιπαρά και καφές

Σνακ:1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με (φρέσκια)σάλτσα ντομάτας και 2 κ.σ.τυρί τριμμένο, σαλάτα επιλογής

Απογευματινό: 3 ξηρούς καρπούς της επιλογής σας και αποξηραμένα φρούτα

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι

Πέμπτη

Πρωινό:4κ.σ.δημητριακά ολικής άλεσης, 1 ποτήρι γάλα 1.5%  λιπαρά  και καφές

Σνακ: 2 φρούτα εποχής

Μεσημεριανό:1 μερίδα ψητός σολομός, σαλάτα μπρόκολο, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο

Απογευματινό:1 γιαούρτι με κανέλα  και 3 ξηρούς καρπούς

Βραδινό: 1 τοστ με τυρί, γαλοπούλα και 1 μερίδα χόρτα

Παρασκευή

Πρωινό:1 φέτα πολύσπορο ψωμί , 1κ.γ. μέλι, 1 ποτήρι γάλα 1.5%  λιπαρά,καφές

Σνακ:1 μικρή χούφτα  λιναρόσπορο και 5 αποξηραμένα φρούτα

Μεσημεριανό: όσπρια , 1 μερίδα τυρί , 2 Φρυγανιές με 5 ελιές

Απογευματινό: 2 φρούτα

Βραδινό: 1 μερίδα ψητά μανιτάρια, σαλάτα ρόκα, 1 μερίδα τυρί

Σάββατο

Πρωινό:1 φέτα πολύσπορο ψωμί , 1κ.γ. ταχίνι με μέλι (ή φυστικοβούτυρο), 1 ποτήρι γάλα, καφές

Σνακ:2 μικρά φρούτα εποχής

Μεσημεριανό:μοσχάρι κοκκινιστό με πλιγούρι,1 μερίδα χόρτα

Απογευματινό:50γρ. σοκολάτα με γλυκαντικό (χωρίς  ζάχαρη)

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με  γιαούρτι

Κυριακή

Πρωινό: 1 ρυζογκόφρετα, 1κ.γ. μαρμελάδα και 1κ.γ. μαλακή μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές

Σνακ: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό:1 μερίδα σπανακόρυζο με  καστανό ρύζι, τυρί (1 μερίδα),  1 φέτα ψωμί πολύσπορο

Απογευματινό:2 cream crackers σίκαλης και ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι

Βραδινό: Τόνος σε λάδι ή νερό, σαλάτα ρόκα με καρότο

Be Unique! 

Προμηθευτείτε τα πιο νόστιμα και διαιτητικά υλικά για τη δίαιτά σας από τα  SPAR για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας