BACK TO TOP

Το πρόγραμμα διατροφής της Kate Middleton για να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης

Η διατροφολόγος της αποκαλύπτει τα βήματα που ακολούθησε

 

Η Kate Middleton μπορεί να πήρε μεγάλη “άδεια μητρότητας” μετά τη γέννα του πρίγκιπα Louis όμως είχε ξεκινήσει τις δημόσιες εμφανίσεις μόλις ένα μήνα μετά. Η δούκισσα του Cambridge έμοιαζε -ακόμα με λίγες ώρες μετά τη γέννηση του τρίτου της παιδιού- λαμπερή και πιο όμορφη από ποτέ. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο της Louise Parker, αυτό οφείλεται στην θέλησή της και την επιμονή της να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα διατροφής με το οποίο είδε αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

Το προγράμμα της ειδικού είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά αποτελέσματα. «Το πρόγραμμα επτά βημάτων στοχεύει στην απώλεια βάρους και είναι αποτελεσματικό» αναφέρει η διαιτολόγος ενώ οι αλλαγές φαίνονται μέσα σε μόλις μια εβδομάδα! Τι έκανε η Kate και τι πρέπει να κάνουμε κι εμείς αν θέλουμε να χάσουμε με υγιεινό τρόπο τα περιττά κιλά:

 

Πείτε “όχι” στο junk food

Προσπαθήστε να αποφεύγετε το γρήγορο φαγητό καθώς τα κρυφά σάκχαρα που σύχνα παραμονεύουν στις σαλάτες και σε διάφορα επεξεργασμένα τρόφιμα, παχαίνουν. «Προσέξτε τις ετικέτες των προϊοντων για τυχόν παρανοήσεις» τονίζει η Louise Parker.

Μειώστε το αλάτι

Περιορίστε την πρόσληψη του αλατιού κατα το ήμισυ τουλάχιστον. Το αλάτι είναι υπεύθυνο για την κατακράτηση υγρών ενώ αν το μειώσετε αμέσως θα δείτε την διαφορά!

Βάλτε στο εβδομαδιαίο μενού σας νέες τροφές

Eμπλουτίστε τη διατροφή σας με νέα φαγητά και μη διστάσετε να πειραματιστείτε με διαφορετικές συνταγές. Τα γεύματα μας χρειάζονται ποικιλία ώστε να προσλαμβάνουμε όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συσταστικά. Επικεντρωθείτε και εντάξτε στη διαιτά σας πολυχρώμα λαχανικά και δοκιμάστε να τρώτε φρούτα σε καθημερινή βάση.

Πίνετε νερό

Καλό είναι να πίνετε δύο με τρία λίτρα νερό την ημέρα για να μένετε ενυδατωμένη και να περιορίστει η όρεξη σας.

Επιλέξτε τα κατάλληλα σνακ

Σύμφωνα με τη διαιτολόγο Louise Parker είναι απαραίτητο να πραγματοποιείτε 2 με 3 γεύματα την ημέρα, συν δυο σνακ τα οποία να περιέχουν πρωτεϊνες.  Δοκιμάστε ένα μήλο με 12 αμύγδαλα, λίγο τυρί cottage σε μια φρυγανιά, ή δύο μίνι φραγκοστάφυλα με μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο.

Γυμναστείτε καθημερινά

Αν μπορείτε να αφιερώσετε μια ώρα απο τη μέρα σας για να ασκηθείτε  θα ξυπνήσει ο μεταβολισμό σας και θα ενισχυθεί η απώλεια του βάρου σας. Προτιμήστε αερόβια προγράμματα με καθίσματα, κοιλιακούς και push ups.

Κοιμηθείτε όσο μπορείτε

Σύμφωνα με τη Louise Parker όσες πελάτισσες της κοιμούνταν επτά με οχτώ ώρες τη νύχτα είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ύπνο, προσπαθήστε να κλείσετε όλες τις συσκευές στις 9 ή να κάνετε μπάνιο με αιθέρια έλαια λεβάντας και άλατα μαγνησιού.

 

Αγοράστε τα πιο φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα για την διατροφή σας στα Debenhams Foodhall και γίνετε μέλος στο Unique by Ermes ώστε για κάθε αγορά 1€  να κερδίζετε 1 πόντο επιβράβευσης που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, στα καταστήματα που είναι μέλη του Unique by Ermes (βρείτε τα καταστήματα εδώ). Κάντε την εγγραφή σας τώρα εδώ.

x

Mπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

x

Personal Shopper

Φιλτράρετε την αναζήτησή σας

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ / Ι AM LOOKING FOR

ΘΕΛΩ / I WANT TO

x

Ask a UNIQUE advisor
for beauty tips

x

Ask a UNIQUE advisor
for fashion tips

x

Eπικοινωνήστε μαζί μας